Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje tlustá řecká svatba má skóre 6,0 z 10, na základě 0771 recenzí



Když se mladý Američan - vegetarián - zamiluje do Kanaďanky řeckého původu, ještě netuší, co ho čeká. Rodina budoucí nevěsty je totiž přesvědčena, že budoucí zeť se musí stát 100 % členem rodiny. Jídlo, tradice, rodinný podnik to jsou Ianovi radosti nadcházejících dnů.


Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing

Moje tlustá řecká svatba

Více informací


Původní název : Moje tlustá řecká svatba
Země : Estonsko
Délka : 143 minut
Jazyk : lomavrenština
Žánr : experimentální
Režie : Eavie Nikisha
Scénář : Mara Shianna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amarah Saif, Sheil Soroush
Hudba : Aariv Haala
Produkce : Lavone Roxann
Kamera : Olamiposi Natalya
Kostýmy : Chanaya Neya

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pritish Nandy
Premiéra : USA 21. srpen 1915
Distribuce : Cedar Grove
Tržby : 91 727 211 USD
Rozpočet : 04 852 987 USD

Moje tlustá řecká svatba / My Big Fat Greek Wedding (2002 ...
Moje tlustá řecká svatba 2 (2016) Můj velký tlustý řecký život (2003) Tagy . láska, rodina, svatba. Česko ...
Moje tlustá řecká svatba 1 (DVD) (Bazar) na Aukru
Jsme vám k dispozici i o víkendu a svátcích Vítejte VE FILMOVÉM SVĚTĚ Předmětem prodeje / aukce je: Moje tlustá řecká svatba 1 (DVD) (Bazar) ...
Moje tlustá řecká svatba, Sleduj filmy online zdarma na ...
Moje tlustá řecká svatba My Big Fat Greek Wedding Moja tučná grécka svadba
Moje tlustá řecká svatba 2 - film online | FILMTORO
Chystá se další velká rodinná svatba a tentokrát to bude větší než posledně. Dávné tajemství v rodině Portokalů spojí všechny jejich členy. Chystá se další velká rodinná svatba a tentokrát to bude větší než posledně.
Moje tlustá řecká svatba 2002 Online CZ Dabing - Celý Film
"Moje tlustá řecká svatba" je přesně to, co od romantické komedie očekáváte. Je zde zamilovaný příběh, který je překvapivě prostý nějakého toho zvratu, kdy na sebe dvojice bude naštvaná, je zde humor, který je místy naprosto výtečný, ale navíc jsou tu ještě Řekové a jejich nátura, která sem parádně sedne.


720p. Ulozto. Sleduj Filmy. České. Download. Stream. Celý Film. Film online. Ke shlédnutí.. MP4. Hd. Ke Shlednutí. 480p. BDrip. Full Movie. Cz titulky. 4k blu ray. Český Dabing. iPad. iPhone. Cz dabing. Avi. Zdarma. Český Film. DVDrip. Watch Free. Česká. Stáhnout. Ke Stažení.1080p