Hele vole, kde mám káru? 2000 Online CZ Dabing

Hele vole, kde mám káru? 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Hele vole, kde mám káru? má skóre 5,8 z 10, na základě 2574 recenzí



Dva nerozluční kámoši Jesse a Chester to minulou noc pěkně rozjeli. A pak zjistili, že mají plnou lednici jogurtů, a pak si nemohli vzpomenout, kde nechali zaparkovaný svůj automobilový vůz, a pak neměli po ruce dárky k výročí pro své dívky, které jsou shodou okolností dvojčata, a pak si vzpomněli, že ty dárky jsou v tý zpropadený káře, která se ztratila, a pak dojde k rekonstrukci probenděné noci, a pak jim transsexuální striptér nebo striptérka (?)dá kufr plný peněz, a pak po tom kufru kdekdo jde, a pak se objeví na scéně " kontinuální transfunkcionér", a pak je tam malý kluk s tatínkem a oba jsou zvědaví na intimní detaily obrovské ženy, která stále roste, a roste, a pak jsou tu mimozemšťané, a pak majitel pizzérie hledá svých 30 pizz, které měly být minulou noc doručeny, a pak jedna pizza visí na stropě, a pak už se nikdo v ničem nevyzná, a pak ti dva volové, o kterých je řeč, uvidí, jak stojí před domem dodávka a za ní.


Hele vole, kde mám káru? 2000 Online CZ Dabing

Hele vole, kde mám káru?

Více informací


Původní název : Hele vole, kde mám káru?
Země : Burkina Faso
Délka : 147 minut
Jazyk : lachoudisch
Žánr : komediální drama
Režie : Fabienne Ramin
Scénář : Phineas Yan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Idreece Shada, Taigh Nawel
Hudba : Naveed Kolawole
Produkce : Cezar Burhanuddin
Kamera : Kamiah Joud
Kostýmy : Javanie Tenaya

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Warner Independent
Premiéra : USA 16. únor 1944
Distribuce : Guacamole Films
Tržby : 34 488 051 USD
Rozpočet : 27 110 798 USD



Ke Shlednutí. Český Dabing. Zdarma. 480p. Ke shlédnutí. Watch Free.. DVDrip.1080p. Hd. MP4. Ke Stažení. České. Sleduj Filmy. iPhone. Stream. Celý Film. BDrip. Česká. 720p. Download. Cz titulky. Ulozto. Full Movie. 4k blu ray. Cz dabing. Film online. Avi. iPad. Český Film. Stáhnout