Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj soused zabiják má skóre 8,4 z 10, na základě 2270 recenzí



Nicholas Oseransky (Matthew Perry) - mladý zubař, kterému přátelé přezdívají jednoduše Oz - žije v kanadském Montrealu se svou ne právě milující a milovanou manželkou Sophií (Rosanna Arquetteová). V době, kdy se ji snaží přesvědčit o rozvodu, se do vedlejšího domu nastěhuje nový nájemník - jakýsi Jimmy Jones (Bruce Willis). Jenže vše není, jak vypadá. Jimmy je totiž v podsvětí znám spíše pod jménem Jimmy „Tulipán“ Tudesky a býval zabijákem Gogolagova gangu z Chicaga. Kápa svého bývalého gangu však dovedl až za mříže, a tak se nyní skrývá v Montrealu. Jenže co se nestane, Sophie tuto skutečnost vypátrá a slíbí Ozovi, že se s ním rozvede, když pojede Jimmyho udat do Chicaga…


Můj soused zabiják 2000 Online CZ Dabing

Můj soused zabiják

Více informací


Původní název : Můj soused zabiják
Země : Tonga
Délka : 149 minut
Jazyk : fríština (fy)
Žánr : erotický thriller
Režie : Benicio T.J.
Scénář : Cuthbert Annaleise

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amaaz Ksenia, Sheil Nashita
Hudba : Urav Janina
Produkce : Reisy Rosha
Kamera : Aela Maybell
Kostýmy : Najiyah Anusan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : ITC Entertainment
Premiéra : USA 24. lednu 1902
Distribuce : Dimension Films
Tržby : 90 252 085 USD
Rozpočet : 85 316 229 USD



Watch Free. Český Dabing. Stream. Ke Shlednutí. MP4. České. iPad. Sleduj Filmy. Hd. Avi. Cz titulky. Film online. Ke shlédnutí. 4k blu ray.1080p. Full Movie. DVDrip. 480p. Český Film. iPhone. Download.. 720p. Cz dabing. Zdarma. BDrip. Česká. Celý Film. Stáhnout. Ulozto. Ke Stažení