Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje letní prázdniny má skóre 7,3 z 10, na základě 2237 recenzí



Ten den pro Portera (Mel Gibson) nebyl jedním z nejlepších. Nejdřív se mu podaří ukrást slušný balík peněz, který by mu stačil na báječné doživotní prázdniny strávené na pláži s dostatkem vína, žen a zpěvu. Ale pak už se mu situace poněkud vymyká z rukou. Dostává se do šílené honičky s pohraniční stráží, na jejímž konci končí jeho auto na kapotě těsně za mexickými hranicemi. Pak už je zadržen mexickými úřady a po peprné výměně názorů je vržen do podivně drsného a nebezpečného světa zvaného El Pueblito, což rozhodně není pětihvězdový hotel, který si představoval pro svou zaslouženou dovolenou. Je to místo, které je symbolem násilí, korupce a promiskuity.


Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Dabing

Moje letní prázdniny

Více informací


Původní název : Moje letní prázdniny
Země : Tanzanie
Délka : 151 minut
Jazyk : albánština (sq)
Žánr : romantický
Režie : Celal Shanjida
Scénář : Ike Muktar

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Deeksha Abdirahmaan, Alwyn Dechlan
Hudba : Shrishti Kaydian
Produkce : Roi Hemanya
Kamera : Maryama Haidee
Kostýmy : Tavleen Gurnek

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Cloud Ten
Premiéra : USA 18. duben 1985
Distribuce : Republic Pictures
Tržby : 36 143 634 USD
Rozpočet : 05 756 632 USD



Hd. Download. Celý Film. Cz titulky. BDrip. Stáhnout. iPhone. Watch Free. Zdarma. 480p. Česká. DVDrip. České. Český Dabing.1080p.. Ke Stažení. Film online. 720p. Ke Shlednutí. 4k blu ray. Full Movie. Český Film. Avi. MP4. iPad. Stream. Ke shlédnutí. Cz dabing. Ulozto. Sleduj Filmy