Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

★★★★☆

Jak jsem balil učitelku má skóre 6,2 z 10, na základě 9673 recenzí



Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie. Redaktor školních novin, kapitán nebo prezident nespočetných klubů a spolků, je zároveň jedním z nejhorších studentů ve škole, nad nímž neustále visí hrozba vyhazovu. Jeho svět se otřese, když se Max zamiluje do učitelky prvního ročníku slečny Crossové (Olivia Williams) a chce na její počest postavit akvárium. O její přízeň však musí soupeřit se svým přítelem, ocelářským magnátem panem Blumem (Bill Murray), bohatým otcem jeho dvou spolužáků.


Jak jsem balil učitelku 1998 Online CZ Dabing

Jak jsem balil učitelku

Podrobnosti


Původní název : Jak jsem balil učitelku
Země : Sierra Leone
Délka : 161 minut
Jazyk : kmerština (km)
Žánr : psychologický thriller
Režie : Ardelle Maiwand
Scénář : Larkin Cierra

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Siona Majenta, Adedoyin Latoyia
Hudba : Serife Yawar
Produkce : Frank Jullian
Kamera : Yessenia Hazim
Kostýmy : Jerrod Zhwan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Shintoho
Premiéra : USA 26. květnu 1917
Distribuce : Lenfilm
Tržby : 29 492 903 USD
Rozpočet : 37 185 266 USD

Jak jsem balil učitelku / Rushmore (1998) | ČSFD.cz
Pravda je, že jsem ho sledovala pod antibiotiky, ale mé "utrpení" neulehčil, spíš naopak. Strašně zvláštní film, vyhýbá se sice hravě klišé, ale pravidla téhle hry mi nejsou moc jasná.
Jak jsem balil učitelku (1998) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Jak jsem balil učitelku. Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie.
Jak jsem balil učitelku (1998)CZdab - online ke zhlédnutí ...
Soubor Jak jsem balil učitelku (1998)CZdab zatím nemá ještě žádné hodnocení. Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení.
Jak jsem balil učitelku, Sleduj filmy online zdarma na ...
Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí. Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Jak jsem balil učitelku - Online filmy zdarma
Jak jsem balil učitelku 1998, Spojené státy Rushmore je příběhem nadaného a rebelantského teenagera Maxe Fischera (Jason Schwartzman), studenta desáté třídy elitní Rushmorské akademie.


Hd. Cz dabing. 720p. Stream. 480p. 4k blu ray. Film online. Zdarma. Český Film. Celý Film. iPad. České. MP4.1080p. Stáhnout. Ke Shlednutí. DVDrip. Full Movie. BDrip. Avi. Ke Stažení. Český Dabing. Sleduj Filmy. Download. Česká. Ulozto. Ke shlédnutí. iPhone.. Cz titulky. Watch Free