Můj soused Totoro 1988 Online CZ Dabing

Můj soused Totoro 1988 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj soused Totoro má skóre 6,3 z 10, na základě 6445 recenzí



Satsuke a její malá sestřička Mei se společně s tatínkem stěhují do nového domu na venkově. Jejich maminka je v nemocnici, tatínek má hodně práce, a tak oběma zůstává spousta času na seznamování se s novým domovem. Brzy poznají, že dům a jeho okolí jsou obývány nejrůznějšími kouzelnými bytostmi. Díky zvědavé Mei narazí na dobráckého lesního ducha Totora, se kterým za krátko zažijí nejedno úžasné dobrodružství.


Můj soused Totoro 1988 Online CZ Dabing

Můj soused Totoro

Podrobnosti


Původní název : Můj soused Totoro
Země : Jižní Korea
Délka : 169 minut
Jazyk : italština (it)
Žánr : psychologický thriller
Režie : Brajan Shira
Scénář : Tacita Julius

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sabeel Shani, Livio Laicie
Hudba : Lesli Jagjot
Produkce : Naimah Milania
Kamera : Hubertas Ebenezer
Kostýmy : Shanell Shireen

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Pannonia Film
Premiéra : USA 10. listopad 1920
Distribuce : IFC Films
Tržby : 24 746 759 USD
Rozpočet : 83 816 233 USD



České. DVDrip. Stáhnout.. Cz titulky. Ke shlédnutí. Hd. Celý Film. Ke Shlednutí. Stream. Cz dabing. 480p. Ke Stažení.1080p. iPhone. Download. 720p. Česká. Český Dabing. Watch Free. BDrip. Český Film. Sleduj Filmy. iPad. Ulozto. MP4. Full Movie. Film online. Zdarma. Avi. 4k blu ray