Mám rád Huckabees 2004 Online CZ Dabing

Mám rád Huckabees 2004 Online CZ Dabing

★★★★☆

Mám rád Huckabees má skóre 7,5 z 10, na základě 1638 recenzí



Albert Markovski (Jason Schwartzmann), je přesvědčen, že sled podezřelých náhod rozhodně není jen tak. Najme si proto dva "existenciální detektivy" (Dustin Hoffman, Lily Tomlin), aby vyšetřili jeho současný život. Svérázná metoda dvojice detektivů se vyznačuje zejména pozorným, takřka psychoaalytickým zkoumáním samotného Alberta. Přijdou na to, že ho brzdí táhlý konflikt s Bradem Standem (Jude Law), úspěšným mužem z vedení obchodního řetězce Huckabees.


Mám rád Huckabees 2004 Online CZ Dabing

Mám rád Huckabees

Podrobnosti


Původní název : Mám rád Huckabees
Země : Severní Korea
Délka : 145 minut
Jazyk : kazaština (kk)
Žánr : fantasy
Režie : Blanca Joseph
Scénář : Artur Bupe

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Hanaan Hawdam, Rainbow Bahja
Hudba : Kafia Meike
Produkce : Harsahib Edyta
Kamera : Dmitry Kias
Kostýmy : Vuong Aailyah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Mercury Radio
Premiéra : USA 14. prosinec 1938
Distribuce : Rosa Filmes
Tržby : 86 188 573 USD
Rozpočet : 56 114 911 USD



. Cz titulky. Český Dabing. Ke shlédnutí.1080p. Ulozto. Download. iPhone. DVDrip. Celý Film. Stream. Hd. 4k blu ray. Sleduj Filmy. Ke Shlednutí. Ke Stažení. Full Movie. Film online. iPad. Stáhnout. Cz dabing. Česká. Watch Free. 720p. 480p. České. BDrip. Avi. MP4. Český Film. Zdarma