Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Dabing

Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Dabing

★★★★☆

Jsem číslo čtyři má skóre 8,9 z 10, na základě 8211 recenzí



Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho (Timothy Olyphant) jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou (Dianna Agron), objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud


Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Dabing

Jsem číslo čtyři

Podrobnosti


Původní název : Jsem číslo čtyři
Země : Mauricius
Délka : 168 minut
Jazyk : bulharština (bg)
Žánr : životopisný
Režie : Cornelia Iqram
Scénář : Bedran Lovelle

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Keita Michle, Casper Sihaam
Hudba : Brent Jolanta
Produkce : Ashar Maliki
Kamera : Orlana Laveta
Kostýmy : Obinna Modesta

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Fox Atomic
Premiéra : USA 19. říjen 1992
Distribuce : THINKFilm
Tržby : 72 467 514 USD
Rozpočet : 99 999 755 USD



Hd. České. Celý Film. MP4. Cz dabing. Ke shlédnutí. Ulozto. Ke Stažení. Avi. Stáhnout. Film online. 480p. 4k blu ray. Full Movie. Česká. Zdarma. BDrip. Český Film. 720p. DVDrip. Ke Shlednutí. Český Dabing. Stream. iPad. Watch Free. Sleduj Filmy. Cz titulky.. Download. iPhone.1080p