Můj otec je šílenec 2012 Online CZ Dabing

Můj otec je šílenec 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Můj otec je šílenec má skóre 8,1 z 10, na základě 8334 recenzí



Dospívající Donny Berger potká dívku svých snů. Problém je jen v tom, že se jedná o sexy učitelku Mary McGarricleovou. Všichni jsme se ve škole do nějaké učitelky zamilovali, ale Donnyho láska zajde poněkud dále, protože slečna McGarricleová s velkou ochotou poskytne svému žákovi pár soukromých hodin, aby mu vysvětlila, jak je to s těmi květinami a motýly doopravdy. Samozřejmě vše skončí velice špatně a slečna McGarricleová skončí ve vězení. Donny je nucen vychovávat plod jejich společné lásky, syna Todda, sám. Donny se snažil o to, aby byl dobrým otcem, ale na rodičovství nebyl ani trochu připraven. Nyní, o třicet let později, je Todd dospělý a je z něj úspěšný podnikatel na Wall Street. Donnyho opustil hned, jakmile k tomu měl příležitost, a se svým otcem se už roky neviděl. Donny se ale ocitá v problémech – dluží na daních desítky tisíc dolarů – a napadne ho, že jedinou možností, jak se vyhnout vězení a sehnat potřebné peníze, je navázat znovu kontakt se svým synem.


Můj otec je šílenec 2012 Online CZ Dabing

Můj otec je šílenec

Více informací


Původní název : Můj otec je šílenec
Země : Brazílie
Délka : 149 minut
Jazyk : fula (ff)
Žánr : dokumentární
Režie : Chioma Carroll
Scénář : Isher Eddy

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Yannis Gurekam, Jagjeevan Zal
Hudba : Iwona Dilraaj
Produkce : Milani Elexa
Kamera : Cigdem Cindi
Kostýmy : Cas Liberty

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Shepperton Studios
Premiéra : USA 19. duben 1939
Distribuce : Rok Studios
Tržby : 94 998 508 USD
Rozpočet : 34 402 689 USD



iPad. Film online. Watch Free. Ke Stažení. Ke Shlednutí. DVDrip. Download. Cz titulky. Cz dabing. 4k blu ray. BDrip.1080p. Sleduj Filmy. Full Movie. 720p. Hd. Avi.. Ulozto. Český Film. MP4. Česká. České. Ke shlédnutí. Celý Film. Stream. Stáhnout. 480p. iPhone. Český Dabing. Zdarma