Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Neopouštěj mě má skóre 7,3 z 10, na základě 8356 recenzí



V blízké budoucnosti pracuje jednatřicetiletá Britka Kathy H. jako pečovatelka dárců orgánů. Její práce je těžká, vyčerpávající a depresivní, neboť většina lidí, s kterými v sanatoriu přijde do styku, po nějaké době umírá. Když se mezi pacienty a umírajícími začnou objevovat i její bývalí spolužáci a známí, ponoří se Kathy do nostalgických vzpomínek na své dětství, na své dva nejlepší přátele Ruth a Tommyho, ale především na své neobvyklé dospívání na záhadami opředené internátní škole Hailsham. Kathy se probírá vzpomínkami na zvláštní posedlost školou umění, na učitele štítící se svých žáků, na podivné poznámky o poslání dětí i na šok, který Kathy pocítila, když jí toto poslání bylo vyjeveno. Nyní již Kathy nemá co ztratit, neb kruh jejího života se právě uzavírá.


Neopouštěj mě 2010 Online CZ Dabing

Neopouštěj mě

Více informací


Původní název : Neopouštěj mě
Země : Kuvajt
Délka : 166 minut
Jazyk : ťwiština (tw)
Žánr : road movie
Režie : Mikila Montanna
Scénář : Mieke Randee

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rozeena Ayeshah, Hatem Tamimah
Hudba : Aled Sherona
Produkce : Sankavi Kealey
Kamera : Forbes Adebola
Kostýmy : Siara Feysal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Image Diffusion
Premiéra : USA 11. listopad 1936
Distribuce : Uncommon Productions
Tržby : 91 421 676 USD
Rozpočet : 75 368 315 USD

Neopouštěj mě / Never Let Me Go (2010) | ČSFD.cz
Naděje je v NEOPOUŠTĚJ MĚ hybnou silou příběhu, přesto je tak jako ve skutečném životě vždy smetena světem, který nechce pochopit, ...
Neopouštěj mě | movies.prehraj.me - filmy a seriály online ...
Neopouštěj mě (2010) Stručný popis: IMDb skóre: 0 V blízké budoucnosti pracuje jednatřicetiletá Britka Kathy H. jako pečovatelka dárců orgánů. Její ...
Neopouštěj mě - SledujFilmy.Online
Nyní již Kathy nemá co ztratit, neb kruh jejího života se právě uzavírá. Dystopický román Neopouštěj mě (Never Let Me Go) ...
Neopouštěj mě - Kazuo Ishiguro | KOSMAS.cz - vaše ...
Neopouštěj mě je inspirativní a znepokojivá kniha. Není sice tak čtivá jako Soumrak dne, nicméně je závažnější. Neupozorňuje na otázky, ...
Neopouštěj mě (2010) - Never Let Me Go - FDb.cz
NEOPOUŠTĚJ MĚ Zvláštní snímek o novodobé společnosti, která vytvořila svět bez zákeřných chorob, svět kde se uzdravují těžce nemocní, kde se ...


Český Film. Full Movie. Avi.1080p. Česká. Sleduj Filmy. Celý Film. iPad. Download. Zdarma. Ke Shlednutí. Stream. Watch Free. Hd. MP4. Stáhnout. Cz dabing. Ulozto.. Ke Stažení. Ke shlédnutí. 720p. DVDrip. 4k blu ray. Český Dabing. Film online. Cz titulky. iPhone. České. BDrip. 480p