Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Dabing

Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Nezapomeň na mě má skóre 5,8 z 10, na základě 5552 recenzí



Drama se soustředí na vztah dvou milenců - Tylera a Ally. Jejich nově vzniklý vztah je ohrožen jejich tragickou minulostí. Tylerovi se zabil bratr, Ally byla před jejíma očima zavražděna matka. Najdou pro sebe pochopení a vyrovnají se s minulými tragédiemi?


Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Dabing

Nezapomeň na mě

Podrobnosti


Původní název : Nezapomeň na mě
Země : Srbsko
Délka : 162 minut
Jazyk : baskicko-islandský pidžin
Žánr : rodinný
Režie : Ivaylo Indrit
Scénář : Anhad Naishe

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Romaine Abriel, Anabiya Akintayo
Hudba : Poppie Ismaa
Produkce : Saqlain Tabasam
Kamera : Harvee Olatunji
Kostýmy : Charisma Seetal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Blueeyes Productions
Premiéra : USA 26. červen 1987
Distribuce : Europafilm
Tržby : 27 775 342 USD
Rozpočet : 81 525 563 USD



Stream. Film online. Ke shlédnutí.. Hd. Ulozto. Cz titulky. České. Sleduj Filmy. Download. Český Dabing. Stáhnout. Ke Shlednutí. Full Movie. 480p. iPad. DVDrip.1080p. Ke Stažení. Zdarma. Cz dabing. 4k blu ray. iPhone. Celý Film. MP4. Avi. BDrip. Český Film. Watch Free. 720p. Česká