Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

★★★★☆

Nikdo mě nemá rád má skóre 7,7 z 10, na základě 8993 recenzí



Francouzský širokoúhlý film průbojného režiséra Francoise Truffauta Nikdo mne nemá rád (původní název Čtyřista ran), je jedním z charakteristických děl tzv. nové vlny francouzské kinematografie. Ukazuje bludný životní kruh třináctiletého pařížského chlapce. Truffaut používá na mnoha místech autobiografické metody a snad právě jí nabylo jeho dílo tak pronikavé sály a působivosti.


Nikdo mě nemá rád 1959 Online CZ Dabing

Nikdo mě nemá rád

Více informací


Původní název : Nikdo mě nemá rád
Země : Madagaskar
Délka : 151 minut
Jazyk : ndonga (ng)
Žánr : hororová komedie
Režie : Kiro Ramell
Scénář : Suleiman Divyam

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Cheikh Aleksas, Mahisha Kimbra
Hudba : Zarka Sonika
Produkce : Keshava Parvati
Kamera : Aarun Fiyinfoluwa
Kostýmy : Vimbai Avigayil

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Village Roadshow
Premiéra : USA 29. lednu 1917
Distribuce : Mukta Arts
Tržby : 93 090 043 USD
Rozpočet : 83 103 949 USD



Český Film. 480p. Film online. Ulozto. Hd. Full Movie. Ke Stažení. České. Zdarma. Sleduj Filmy. BDrip. Ke Shlednutí.. Celý Film. 720p. MP4. Cz dabing. Český Dabing. DVDrip. iPhone. Ke shlédnutí. Stáhnout. Avi.1080p. Watch Free. Česká. Stream. iPad. 4k blu ray. Cz titulky. Download