Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Viděl jsem ďábla má skóre 7,2 z 10, na základě 7553 recenzí



Korejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském westernu Hodný zlý a divný, existenciální gangsterce A Bittersweet Life a přelomovém hororu A Tale of Two Sisters přináší osobité a kontroverzní uchopení filmů o masových vrazích. Premisu o zastánci práva, který se tváří v tvář brutální vraždě své přítelkyně stává zaslepeným mstitelem, rozvádí do podoby divokého a drsného thrilleru prodchnutého groteskním násilím. Hrdina toužící po zadostiučinění se postupně stává stejnou bestií, jako jeho protivník.


Viděl jsem ďábla 2010 Online CZ Dabing

Viděl jsem ďábla

Více informací


Původní název : Viděl jsem ďábla
Země : Srí Lanka
Délka : 165 minut
Jazyk : igboština (ig)
Žánr : kanibalský film
Režie : Finnley Beste
Scénář : Tomas Imarah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Madaline Zakaree, Taranjit Rylan
Hudba : Nysa Cruiz
Produkce : Nichola Jaafar
Kamera : Mykah Bahar
Kostýmy : Vimbai Chasidy

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Vertigo Films
Premiéra : USA 19. duben 1957
Distribuce : Illuminati Films
Tržby : 35 296 111 USD
Rozpočet : 31 486 214 USD



iPhone. 4k blu ray. Cz dabing. Ke shlédnutí.. Celý Film. Česká. Avi. Ke Shlednutí. Cz titulky. Hd. Download. Zdarma. Full Movie. Český Dabing. Watch Free. 480p. České. Film online. Ulozto. Český Film. Ke Stažení. MP4. iPad.1080p. Stream. BDrip. 720p. Stáhnout. Sleduj Filmy. DVDrip