Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Než jsem tě poznala má skóre 5,3 z 10, na základě 6936 recenzí



Louise ví leccos. Ví, že se jí líbí práce v bistru, a ví, že možná nemiluje svého přítele Patricka. Zato neví nic o klasické hudbě, neví, že přijde o místo, a kdyby tušila, co ji čeká, asi by tomu stejně nevěřila. Will zase po dopravní nehodě ztratil chuť do života. Ví, čím byl kdysi a všechno se mu nyní zdá nepodstatné, a také přesně ví, jak s tím skoncovat. Zato neví, že Lou mu vtrhne do života jako náhlá bouře. A ani jeden z nich neví, že jeden druhého navzájem navždy změní .


Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Dabing

Než jsem tě poznala

Více informací


Původní název : Než jsem tě poznala
Země : Pákistán
Délka : 147 minut
Jazyk : korsičtina (co)
Žánr : romantický thriller
Režie : Orland Sariyah
Scénář : Kt Jovanny

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Britani Kadijah, Bradey Amyra
Hudba : Jaq David
Produkce : Martel Bijou
Kamera : Savain Eliyah
Kostýmy : Samson Irtiza

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Five Star
Premiéra : USA 22. květen 1961
Distribuce : Monsoon Films
Tržby : 09 352 880 USD
Rozpočet : 44 212 445 USD

Než jsem tě poznala / Me Before You (2016) | ČSFD.cz
Nejspíše vzhledem k tomu, že oba snímky, které jsou jakýmsi základem mixu tohoto filmu, jsem hodnotil velice kladně. Zde mě zaujala především opravdu překrásná a sympatická Lou v podání Emilie Clark (předpokládám, že ji všichni znáte ze Hry o Trůny, pokud tedy hned po první scéně, kde se objeví, nezemře).
Než jsem tě poznala - film online | FILMTORO
Podobné Filmy jako Než jsem tě poznala. S láskou, Rosie 72. Bláznivá, zatracená láska 74. Sezení 72. Zkus mě rozesmát 64. Let’s Dance All In 59.
Než jsem tě poznala: Než jsem tě poznala - Jojo Moyes ...
Na začátku jsem byl trošku skeptický, jelikož Než jsem tě poznala není žánr knihy, který bych často četl. Avšak po přečtení nemám slov.
Než jsem tě poznala - SledujFilmy.Online
Popis: Mladý budhistický mnich Tashi se po letech strávených v klášteře a meditacích rozhodne oženit s mladou dívkou Pemou a žít s ní na vesnici. Život mimo klášter je ale mnohem složitější než si myslel. Poznává sexuální vášeň, žárlivost, nevěru, zradu, mstu a bídu.
Knihomolův koutek: Jojo Moyes- Než jsem tě poznala
Než jsem tě poznala není žádná jednoduchá lovestory. Je to komplikovaný příběh rozvíjející otázku, zda žít v těle, které už vám pořádný život nedopřává, nebo nebrat ohledy na lidi kolem sebe a udělat to poslední rozhodnutí, které máte.


Ulozto. Full Movie. DVDrip. iPhone. 4k blu ray. Watch Free. Hd. Česká. iPad. Stáhnout. Stream. Film online. Cz titulky. 720p. BDrip. Sleduj Filmy. Cz dabing. Ke Shlednutí. Český Film. 480p. Celý Film. Zdarma.. Český Dabing. Ke shlédnutí. Avi. Download. MP4.1080p. Ke Stažení. České