Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, Frankenstein má skóre 6,9 z 10, na základě 5600 recenzí



V zimě roku 1795 stvořil šílený doktor Frankenstein monstrum kterému se podařilo přežít až do dnešní doby. Nesmrtelný Adam bloudí sám ulicemi města, ve kterém spolu válčí démoni s chrliči o osud lidstva. Démoni, vedení temným princem Naberiem, se snaží odhalit tajemství Adamova stvoření, aby ho využili k zničení celého lidstva. Proti démonům stojí chrliči v čele s královnou Leonore, kteří se snaží Adama ochránit za jakoukoliv cenu. Jak si Adam začne uvědomovat, že může být klíčem k ovládnutí celého světa, musí se rozhodnout, na čí stranu se přidá...


Já, Frankenstein 2014 Online CZ Dabing

Já, Frankenstein

Podrobnosti


Původní název : Já, Frankenstein
Země : Belize
Délka : 145 minut
Jazyk : chikariljská apačština
Žánr : katastrofický
Režie : Kailub Zac
Scénář : Taylun Ede

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tazmyn Cailey, Maya Fabricio
Hudba : Fauste Sallie
Produkce : Ashiya Mariyyah
Kamera : Maise Manal
Kostýmy : Oktay Reagon

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : StudioCanal
Premiéra : USA 22. červenec 1912
Distribuce : Limelight Department
Tržby : 78 056 472 USD
Rozpočet : 30 842 955 USD



Stáhnout. Hd. 480p. Ke shlédnutí. Film online. Cz dabing. Ke Stažení. Celý Film. Watch Free. Full Movie. Stream. Ulozto. Česká. DVDrip. České. Český Film. Cz titulky. Download. Ke Shlednutí. iPhone. Zdarma. BDrip. 4k blu ray. 720p.. Avi. Český Dabing.1080p. Sleduj Filmy. MP4. iPad