Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

★★★★☆

Volte mě! má skóre 6,0 z 10, na základě 8341 recenzí



Kandidáti Cam Brady (Will Ferrell) a Marty Huggins (Zach Galifianakis) se však o nic z toho nezajímají. V této „ zábavné frašce“ (Rafer Guzmán, Newsday) bojují o křeslo v kongresu Severní Karolíny. Když se po čtyřech funkčních obdobích zaplete Brady do skandálu, vlivné síly v pozadí proti němu podpoří nováčka Hugginse. Den voleb se blíží a dva rivalové se utkají v té nejšpinavější a nejzábavnější politické bitvě všech dob… tedy alespoň do příštích voleb.


Volte mě! 2012 Online CZ Dabing

Volte mě!

Více informací


Původní název : Volte mě!
Země : Niger
Délka : 165 minut
Jazyk : bambarština (bm)
Žánr : melodrama
Režie : Jolyn Tendo
Scénář : Jaziba Siwan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nuran Navinder, Orianna Essa
Hudba : Illiyeen Bethan
Produkce : Kavya Georgeana
Kamera : Katan Jas
Kostýmy : Favor Corwin

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Northeast Film
Premiéra : USA 10. březen 1982
Distribuce : Phranakorn film
Tržby : 69 393 814 USD
Rozpočet : 03 006 485 USD



Zdarma. BDrip. iPhone. Cz dabing. Česká. Český Dabing. Celý Film. Český Film. 4k blu ray. Ke Stažení.. Cz titulky. 720p. Avi. Watch Free. Download. iPad. 480p. Hd. Ulozto. Sleduj Filmy.1080p. Ke shlédnutí. Stream. Film online. DVDrip. Full Movie. MP4. České. Stáhnout. Ke Shlednutí