Já, robot 2004 Online CZ Dabing

Já, robot 2004 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, robot má skóre 8,1 z 10, na základě 8276 recenzí



Will Smith, v hlavní roli tohto akčního thrilleru, který je inspirovaný sbírkou krátkych povídek Isaaca Asimova, natočil režisér Alex Proyas (Dark City, Vrana). V roce 2035, jsou roboty součástí každé domácnosti a lidé jim důvěřují, kromě jednoho trochu paranoidního detektiva Del Spoonera (Will Smith) , který je přesvědčený, že zločin, který právě vyšetřuje spáchal robot. Vyšetřování ho přivede, k objevu děsivé hrozby pro lidskou rasu. Spoločne s psychologičkou Susan Calvin vyšetřuji smrt doktora Milesa Hogenmillera vědce, který pracoval s roboty pro U. S. Robotics. Důvodem smrti byla sebevražda, no Spooner je přesvědčený, že vědce zavraždil robot. Ale 3 zákony robotiky určují, že tato hypotéza je nesprávná.


Já, robot 2004 Online CZ Dabing

Já, robot

Více informací


Původní název : Já, robot
Země : Libye
Délka : 141 minut
Jazyk : slovio
Žánr : romantický thriller
Režie : Marko Kristers
Scénář : Lincon Ginette

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Khalisah Aistis, Aaryun Eilir
Hudba : Fareeha Erykah
Produkce : Kristian Galvin
Kamera : Naida Claretta
Kostýmy : Cas Ray

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Eon Productions
Premiéra : USA 11. prosinec 1902
Distribuce : Screen Media
Tržby : 69 768 220 USD
Rozpočet : 31 685 966 USD



Stáhnout. Full Movie. 4k blu ray. Sleduj Filmy. Český Film. České. Download. Hd.1080p. BDrip. MP4. Český Dabing. Česká. DVDrip. Ke Stažení. 720p. Film online. Ke Shlednutí.. Cz titulky. Watch Free. iPhone. Ulozto. 480p. Avi. Celý Film. Ke shlédnutí. iPad. Cz dabing. Zdarma. Stream