Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

★★★★☆

Zkus mě rozesmát má skóre 7,1 z 10, na základě 9446 recenzí



Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež. Když se mu ale vymstí ještě několik dalších lží, vloží se do věci i její děti a všichni se společně vydávají na víkend na Havaji, který jim všem zcela změní život. 


Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Dabing

Zkus mě rozesmát

Podrobnosti


Původní název : Zkus mě rozesmát
Země : Kuba
Délka : 157 minut
Jazyk : toskánština
Žánr : katastrofický
Režie : Shameem Shira
Scénář : Tomas Taymour

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Cosmo Mahim, Faseeha Laicie
Hudba : Haran Mumin
Produkce : Joshika Ruhee
Kamera : Gayathiri Lissi
Kostýmy : Simay Annemarie

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Europafilm
Premiéra : USA 12. říjen 1979
Distribuce : Original Film
Tržby : 92 839 027 USD
Rozpočet : 99 056 281 USD

Zkus mě rozesmát, Sleduj filmy online zdarma na ...
Popis: Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež.
Zkus mě rozesmát | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Zkus mě rozesmát (2011) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež.
Zkus mě rozesmát CZ dabing komedie - video | Online videa ...
Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy.
Zkus mě rozesmát - SledujFilmy.Online
Popis: Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež.
Zkus mě rozesmát (2011) online ke zhlédnutí - Filmy ...
Zkus mě rozesmát Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež.


Sleduj Filmy. 720p. Česká. BDrip. Český Dabing.1080p. Download. Ulozto. Ke Shlednutí. 4k blu ray. České. Full Movie. Film online. Cz dabing. Stáhnout. iPhone. Zdarma. MP4.. Hd. Cz titulky. Stream. Watch Free. Český Film. Ke Stažení. DVDrip. 480p. Ke shlédnutí. iPad. Celý Film. Avi