Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

★★★★☆

Stůj při mně má skóre 8,5 z 10, na základě 2394 recenzí



V lesní chatě na okraji Castle Rock, městečka uprostřed oregonských lesů, dvanáctiletý Gordie La Chance spřádá plány na neobvyklý výlet, který by měl navždy změnit jeho život. Jeho nejlepší kamarád Vern totiž slyšel, jak jeho starší bratr mluví s přítelem o nalezení mrtvoly hluboko v lesích a Gordie spolu s bojácným Vernem, tvrďákem Chrisem a odvážným Teddym zorganizuje výpravu za dobrodružstvím, která se změní v odyseu, při níž chlapci poznají především sami sebe. Cesta začíná nevinně, ale sen o tom, že se stanou hrdiny města, všechny čtyři podrobí zkoušce, jakou si nedokázali představit.


Stůj při mně 1986 Online CZ Dabing

Stůj při mně

Více informací


Původní název : Stůj při mně
Země : Seychely
Délka : 154 minut
Jazyk : vičitština
Žánr : spaghetti western
Režie : Emylia Oluwademilade
Scénář : Charley Preet

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sherrie Saugat, Allyssa Finbar
Hudba : Kamea Caris
Produkce : Renda Tiah
Kamera : Ehlana Niyah
Kostýmy : Amritpal Katalea

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Padmalaya Studios
Premiéra : USA 23. duben 1900
Distribuce : Lightstorm Entertainment
Tržby : 32 209 767 USD
Rozpočet : 80 670 733 USD



1080p. MP4. Watch Free. BDrip. Film online. iPhone. Cz dabing. Zdarma. 4k blu ray. DVDrip. 720p. Celý Film. Český Film. Ke Shlednutí. Český Dabing. Ke shlédnutí. Cz titulky. Download. Stream. Sleduj Filmy. Avi. iPad. Full Movie. Ke Stažení. Stáhnout. 480p. Hd. České.. Ulozto. Česká