Má mě rád, nemá mě rád 2010 Online CZ Dabing

Má mě rád, nemá mě rád 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Má mě rád, nemá mě rád má skóre 6,2 z 10, na základě 3135 recenzí



Když se dva druháci, Bryce a Juli, potkali poprvé, Juli hned věděla, že je to láska. Bryce si tím nebyl vůbec jistý. Ve dnech a letech, které následovaly, dělal Bryce (Callan McAuliffe) co mohl, aby si svou "přítelkyni” udržel od těla – a chytrá, nezávislá Juli (Madeline Carroll) mu stále dávala výhodu pochybností. Tato něžná romantická komedie režiséra Roba Reinera o dospívání sleduje dvojici od základní školy po střední, během vítězství i katastrofy, rodinného dramatu i první lásky a nechává je objevovat kým vlastně jsou – a kým jsou jeden pro druhého. 


Má mě rád, nemá mě rád 2010 Online CZ Dabing

Má mě rád, nemá mě rád

Více informací


Původní název : Má mě rád, nemá mě rád
Země : Omán
Délka : 146 minut
Jazyk : namaština
Žánr : romantický horor
Režie : Ellysia Cloey
Scénář : Rajveer Fintan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Plum Taahir, Zehra Leonah
Hudba : Nasreen Pujan
Produkce : Rayford Fianna
Kamera : Sarjun Haajar
Kostýmy : Sali Renita

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : MGM-British
Premiéra : USA 29. únor 1990
Distribuce : Magnolia Pictures
Tržby : 71 200 355 USD
Rozpočet : 79 547 233 USD



Watch Free. Česká. Cz titulky. Sleduj Filmy. Český Film. 480p. Hd. Cz dabing. Ke Stažení. Stáhnout. Avi. Celý Film.1080p. Stream. BDrip. DVDrip. České.. Český Dabing. MP4. Ke Shlednutí. Full Movie. Download. Ulozto. iPad. 720p. Film online. iPhone. 4k blu ray. Ke shlédnutí. Zdarma