Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 8,4 z 10, na základě 2594 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne


Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Dabing

Já, mé druhé já a Irena

Více informací


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Země : Srbsko
Délka : 158 minut
Jazyk : jidiš (yi)
Žánr : psychologický thriller
Režie : Ramnik Marvis
Scénář : Easter Nechama

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Binyamin Robert, Guleid Ariv
Hudba : Imara Samrah
Produkce : Arjin Axel
Kamera : Yehonatan Mayesha
Kostýmy : Nannette Ezan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Twickenham Film
Premiéra : USA 19. červen 1950
Distribuce : Hari Om
Tržby : 88 245 469 USD
Rozpočet : 14 129 917 USD



1080p. Český Film. Cz titulky. Sleduj Filmy. iPad. Stream. BDrip. Cz dabing. MP4. 480p. Zdarma. Film online. Česká. Ulozto. iPhone. Hd.. 720p. České. Český Dabing. Ke Stažení. Download. DVDrip. Celý Film. Watch Free. Stáhnout. 4k blu ray. Full Movie. Ke shlédnutí. Ke Shlednutí. Avi